Saturday 27 June 2015

...FinaL ExaM MooD...



Assalamualaikum guys..

tgk title pon dh dpt bygkn ke'stress'an nye hidup sbg student lanjut usia cam aku ni..haha..
tiga minggu berkungfu & bertungkus lumus menyiapkan segala nota subjek yg masok final dgn geng umah sewa..dlm mase tiga minggu ni jgk la blh cover full note sepanjang sem..
(nampak x bersungguh nye kami sbgai student..x yah nk menipu korg x penah stdy last minit mcm ktrg!)

klu nk tau sem ni dlm sejarah aku x blk jmpe shuben time gap antara paper..
kire ni rekod paling lame ar aku x blk umh jmpe mak ayh ngan shuben..
sbb nk fokus stdy la konon2 nye sangattttt..
exam sem ni jgk la paling menguji kesabaran sbb gap antara paper dlm 3 ke 4 ari..
ade best ngan x bestnye..
bab yg best tue ade la mase aku nk prepared note ngan stdy..x yah rushing2 bwt note awai2..
bab yg x bestnye plak seksa nye lak ai nk nunggu next paper..
dr zaman politeknik smpai la msok UTHM ni course aku (katering) antara yg terawal start exam dan terakhir abes exam..(sabar je la nok!!)
acer tgk pic atas tue..die ckp ape??
Last payper,last payper around da corner..
akhirnye!!tiba jgk masa utk pulang ke rumah..
now aku ngah menyiapkan note utk paper final (Pengurusan Komoditi Makanan) aku isnin ni..

titew nk gitau ni..nk tau x??esok kn shuben kite nk mai sini..
maklum la skrg dh masok 7 bln..so alignment bdn pon dh longgar2 dan x mampu nk drive jejauh mcm dulu lg..mcm2 sakit klu dok dlm kete lelame..
kene tunggu pas beranak la klu nk ajak aku racing..haha..

now jam dh menunjukkan 3.50 pagi..nk kene thn mate smp kol 4.30 pagi utk sahur..
pas subuh kite tidoq naa (jgn tiru cam aku tau..aku de excuse sbb minggu exam lg ni..mmg waktu tido pon kene tukar dr biase).. 

aku rase belum terlambat lg kot nk ucapkan..

p/s: Jgn lupe puasa penuh ye kwn-kwn sume..yg pompuan phm2 je k :)

No comments:

Post a Comment