Wednesday 20 May 2015

...Pink & Diriku Berpisah Tiada...

Assalamualaikum..

mo0d berpink-pink lepas tukar kaler template blog ni
muntah kuning la korang tengok ye..
aku dan pink mmg dr skolah lg x dapat dipisahkan
walau seganas mane pon perangai aku,pink tetap dihati..
klu baby boy yg keluar nnt naseb la ye syg..
mama kamu ni x dapat kawal diri bila nampak benda yg warne pink..
tetibe jd hilang akal walaupon dah niat dlm kete lg x nk beli brg kamu ikot warna yg mama suke..harap-harap kaler yg mama pilih sesuai dgn kamu nnt..
maklong dan babah kamu pon x blh nk ckp ape tgk kaler baju yg mama pilih utk kamu..
tp jgn risau,sbb warne towel,napkin,sarung tgn n sarung kaki kamu mama beli campur2..
blh la cover blk kaler baju yg dah ter'pink' tue..hehe
selain pink,purple pon menjadi kegilaan jgk..itu pon klu mmg dah x de kaler pink yg aku nmpk kt mate ni..

ni lari sket dr tajuk entry..
skrg ni tgh mood survey2 set bersalin/berpantang yg sesuai dgn bajet aku..
niat hati ofkos la nk yg terbaeeekkk..
sebab kesian kat laki aku yg terpakse tgk bdn aku kembang,kembang dan makin mengembang sepanjang mengand0ng ni..
setakat ni set NonaRoguy yg terbaek berdasarkan pembacaan n testimoni dr customer..
dealer n harge pon dah tau..tggl nk kluar duit n byr je.. 

p/s ikhlas dr aku bg mommies yg dok kt area kl/selangor mcm aku ni,klu nk beli set bersalin NR blh la mntk tlg kwn2/sedara mara/kenalan yg berada di utara/pantai timur sbb rege set ni super duper murah berbanding rege kt kl/selangor.




No comments:

Post a Comment